Robomow Rc304

Besvar
JHE

Robomow Rc304

Indlæg af JHE »

Jeg købte min første robot, en Robomow rc 304, den har et ret fedt app system bortset fra rækkevidden da det er Bluetooth, men ellers ret gode muligheder, selve robotten fungerede ikke ret godt på min plæne, for hver gang den kørte måtte jeg ud og rette den fordi den sad fast eller ikke kunne komme videre. Når den ramte noget stoppede den ikke med det samme, men gravere hjulene med og lavede huller, fordi den kun har 1 næsehjul virker den til at kæmpe når den skal dreje og laver nemt bare hjulspin. Desværre, jeg byttede til en Worx landroid og er super tilfreds med den, og er noget nemmere at sætte op. Robomow er Dog designmæssigt pænest efter min mening.

Mvh.
Senest rettet af JHE 03 sep 2017 00:26, rettet i alt 2 gange.

Nicko

Re: Rc304

Indlæg af Nicko »

Tak for den oplysning, ;) jeg var tæt på at købe den da de havde den på tilbud i elgiganten, tror det var sidste weekend, men så duer den nok heller ikke til min have, jeg har også kigget på de modeller fra Husqvarna, men de er noget dyrere, jeg tror også jeg prøver at kigge på de Worx modeller, dem har de efterhånden alle steder.

Sonne

Re: Rc304

Indlæg af Sonne »

Robomow har et godt brand, og altid lavet robotplæneklippere, men jeg har desværre også læst et par steder at de har det med at sidde fast, man kan dog få et par andre hjul til den man lige klikker på, om de hjælper ved jeg ikke. :)

Turbothyge

Re: Robomow Rc304

Indlæg af Turbothyge »

Jeg har haft en RC304 siden sidste sommer.
Hen ad efteråret, hvor plænen af og til blev våd, begyndte den også at køre fast alle steder. Kæmpede og pløjede huller for at komme videre. Desværre blev nogle af hullerne så store, at den bare sad endnu bedre fast næste gang den ramte. Det var især turen hjem, der blev pløjet på de steder, hvor den skulle dreje meget. Men bortset fra det og den håbløse programmering og fejlkode udlæsning, kører den ok.
Her i foråret har den (næsten) kørt upåklageligt,
Jeg har dog besluttet at jeg vil købe en Worx til vores sommerhus. Den har bedre hjul til vådt føre, nemmere programmering og en bedre pris.

Jan T

Besvar