Worx 1000m2

Besvar
WorxLak

Worx 1000m2

Indlæg af WorxLak »

Hejsa.

Jeg har langt om længe fået mig en robot som skal lette min hverdag ;)

Jeg søger lidt erfaring mht. klippetid.
Iflg worx, så skulle er aktivitetsvindue på 5 timer man-fre, dække 900kvm. Det skulle give ca. 2 Køreture dagligt da der også skal lades.

Efter 3-4 dage syntes jeg dog ikke min plæne er helt klippet.

Hvad siger i andre?

Har vedhæftet billede af grundens størrelse og område. Reelt er klippearealet 830kvm.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.

Soren

Re: Worx 1000m2

Indlæg af Soren »

Tillykke med din robot 👍
Har selv en Gardena, så kender ikke Worx så godt, men princippet er jo det samme. Hvad producenten lover skal du nok ikke ligge så meget i, men gøre dine egne erfaringer i din have med den udformning og udfordringer den har. Det korte svar er sæt klippetiden op indtil hele din plæne er klippet. Efter 3 -4 dage skal din plæne være klippet overalt efter min mening.

Held og lykke med den

JHE

Indlæg af JHE »

Tillykke med den og velkommen til.

Helt enig med Søren. Gør dine egne erfaringer. Hvis den køre jævnligt skal den nok nå hele vejen rundt. Der kan godt gå lidt tid i starten inden den får taget det hele da den jo køre vilkårligt. 😊

Turbothyge

Indlæg af Turbothyge »

Jeg har selv en Robomow, og må erkende, at jeg aldrig får en golf plæne.
Pga. tilfældigheds princippet, vil der være steder, hvor den kommer ti gange, inden den endelig kommer forbi, hvor den savnes,
Jeg har fulgt med, og irriteret mig over en top, der bare blev højere og højere. Men så en dag vupti, og den var væk :D
Når plænen er i kraftig vækst, virker den meget tottet (bølget). I hvert fald her ved mig.

Jan T

Besvar